13 February 2013

Honeymoon Bali - Day 3

Assalamualaikum W.B.T.


Hari terkahir kami di villa, only this morning kami free untuk redeem free spa massage untuk 15 minute per person, boleh pilih nak spa di villa sendiri or di spa, ada dua jenis urutan yang boleh di pilih yang pertama urutan kaki ke bawah or urutan punggung ke atas. Memang best sangat-sangat tapi sakit + geli sebab x biasa buat massage sebelum ni.

Actually before massage di villa kami sarapan as usual di villa, baru lah aktivita spa kan, sementara tunggu jam 12 untuk check-out kami mandi pool puas-puas, after this check-in to another hotel ada pool tapi not private pool lah. So check-out jam 12 sampai di 2nd hotel around 2pm sebab ‘macat’ (kesesakan lalu lintas). Here some picture before we check-out, will miss this villa.







Our 2nd hotel namanya JOCS Boutique Hotel & Spa. Hotel ni much more near dengan pantai, just jalan kaki 5 minit dah sampai dan keliling hotel ada banyak sangat kedai souvenir yang macam-macam so turun je depan hotel boleh jalan kaki untuk shopping, save cost untuk taxi. But bilik quit small but OK lah just untuk tidur je kan.






Sampai je di hotel tukar baju sebab excited nak ke pantai and nak buat aktiviti air yang lain parasailing, sea walker, snorkelling, scuba, banana boat, fly fish, jet ski, etc. Tempat ni namanya Watersport di Tanjung Benoa suma aktiviti air boleh datang ke sini. Picture x banyak sebab x bring along camera. Sampai ke senja kami di pantai memang syok habis and mestilah best! Balik ke hotel lepak di roof top hotel memang lawa and romantik sangat suasana.




 



Untuk lunch kami makan Nasi Padang, tapi x ingat nama kedai ni sebab ni macam warung-warung biasa je. Tapi memang senang didapati kalau ada yang teringin nak cuba.



So malam jalan-jalan di kawasan sekitar hotel, macam-macam kedai ada and macam-macam barang yang ada, so kami makan kebab di D’medina. Hari ke-3 tamat di sini. Tidur awal esok pagi nak bagun awal sambung jalan-jalan.





6 comments:

♥ Chacha said...

seronokkkknyaaaaaaa... nak p bali jugak... huaaaaaaa

Orked said...

yang, blog wajah br? Sya lak yg confused. hoho

LiNda said...

bestnyee..bile la linda nk gi sane ..hehe. Fatin, cantik wajah bru blog ni :)

Unknown said...

Thanks...tgh try n error lg

Unknown said...

sy sendiri pun confuse nak try layout baru ni...

Unknown said...

jom jom jom...pergi jgn x pergi

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena