24 October 2012

Progress - Edaran Kad Jemputan




Sihat semua, macam mana persiapan…OK? Now saya sibuk dengan senarai jemputan untuk edaran kad jemputan. Just nak tanya opinion semua how do you all select you guest especially yang bakal terima kad jemutan. Di kalangan kawan how do you select, yang betul-betul rapat ke, housemate ke, roomate ke. Ada invite through FB?

How about kawan-kawan yang biasa-biasa suam-suam kuku especially classmate yang just jumpa dalam kelas and say hi-bye only, do you invite them too? How do you divide your kad jemputan. If ada formula can share with me ok. 


3 comments:

yolanda diego said...

mcm sy, saya memang dari awal berniat nk bagi ex classmate. biarla diorang tak dtg. cuma nk share kegembiraan dgn ramai org.

zarith said...

Kad saya bagi yang rapat je. Yang lain jemput tru email and private mesej fb. Kalau diorg nak kad,baru bagi. Sebab kad adalah limited... huhu

ada mokhtar said...

i buat invitation kat fb untuk semua tak kira rapat or suam2 kuku je. i minta diorang pm address sekiranya memerlukan kad. sebenarnya tak ramai pun yang reply perlukan kad sebab bagi diorang jemput melalui fb pun dak cukup. kad sekadar untuk backup sekiranya tak tahu direction ke rumah.

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena