03 May 2012

Creative Packaging Idea - Pom Pom Bow

Bosan! Bosan! Bosan! so kerja saya blog-walking untuk cari something yang I can share with all readers sume. Here some creative idea that I get from The ContainerStore. Entry ini saya share something yang agak senang dan boleh dipraktikkan dalam seharian. Senang jer boleh try….jom try buat…

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =



Boleh baca secara terperinci di SINI


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

POM POM BOW VARIATIONS

Poinsettia Bow

Sebelum menarik gelung keluar seperti yang ditunjukkan dalam langkah 3 pada halaman sebelumnya, potong hujung gelung membentuk satu bentuk kelopak tajam. Potonggelung sepenuhnya melalui pita supaya setiap kelopak adalah berasingan. Tarikkelopak bawah dari kiri ke kanan, berpusing di pangkalan di mana diikat. Susun kelopakatas dengan cara yang sama - piuhan tidak diperlukan. Simpulan riben warna yang berbeza di tengah-tengah untuk membentuk pusat bunga.



Aster Bow

Sebelum meneruskan langkah 3 pada halaman sebelumnya, membuat potonganbersudut pada sebelah gelung bekerja dari masuk tali leher, untuk membentuk satuhujung yang pendek dan tajam yang melekat. Pusingkan busur dan mengulangi potongini gelung. Teruskan dengan langkah 3 & 4.


Chrysanthemum Bow

Sebelum meneruskan langkah 3 pada halaman sebelumnya, potong tiga berbelahsekata jaraknya dari atas gelung ke pusat. Ulang untuk gelung yang lain, kemudian teruskan dengan langkah 3 & 4.

Carnation Bow

Melengkapkan langkah 1 hingga 3 pada halaman sebelumnya. Picit busur kemas danmemotong gelung semua berakhir menggunakan potong lengkung. Menyemarakkan dan goncang busur, maka lampirkan reben di seluruh pakej.

1 comments:

Nurse & Engineer to be said...

hanya dengan step yang same.. boleh buat bermacam- macam bentuk.. sgt menarik..

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena