02 May 2012

Dewan Tan Sri Mahfuz - JKR

Assalamualaikum (",)

Sempena 1 Mei 2012 semalam, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan "Selamat Hari Pekerja" kepada mereka yang sudah berstatus pekerja, tidak kisah samada anda bekerja di pejabat, secara talian, di rumah atau di mana-mana sahaja, asalkan bekerja mcm ucapan kat radio kan. Saya sure ramai yang mengambil kesempatan cuti umum ini untuk pulang ke kampung, membeli-belah, bercuti, dan ridak lupa bride-to-be macam saya untuk survey pape yang patut ok, anda kena cepat sebab masa berjalan masa makin suntuk untuk membuat persiapan. So hujung minggu lepas sampailah semalam saya servey pasal tudung untuk digayakan, boleh review post/entry 2-3 hari lepas pasal entry fesyen tudung, tapi will be continue tau.







Mesti pelik kenapa tiba-tiba gambar dewan ni kan, sebab entry saya kali ini nak story pasal dewan, kepada B2B yang masih survay tempat untuk berlangsungnya majlis anda, can try this one. Ini latest picture Dewan JKR yang baru after renovate, lawa and comfortable. Actually dah lama saya survey dewan ni, then saya x ingat harga sewa, kapasiti, kemudah, dll yang ditawarkan. Jap jap try ingat balik.


Kadar sewa: RM3K-4K (harga bukan kakitangan JKR)
Kapasiti: 40 meja, 400 kerusi (x ingat provided or not)
Kemudahan: Sistem PA, penghawa dingin, pentas,

No. Tel: 03-2711 1100 (En. Samsul)

Sorry if information provided wrongly, this one time saya survey awal tahun hari tu, so better call sendiri and tany, but time saya survey tu pun untuk year 2012 almost full dah. So sape yang berhajat nak melangsungkan perkahwinan this year and nak pakai dewan cepat-cepat la sayang oi, booking terus kalo dah dapat yang kenan, nanti melepas. Saya sudah anda bila lagi!!!


2 comments:

Diyana said...

Wah, nampak besar nya dewan ni...

Anonymous said...

betul tu, tetamu boleh juga dijemput utk bermain badminton tatkala menonton pengantin bersanding .

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena