01 November 2011

Engagement Make-up

Agak pening kepala saya time buat pemilihan MUA ni, sebab for sure semua orang nak nampak cantik time big day kan. So after siap buat review and listing, saya email and sms one by one all MUA yang saya suka tu and tanya harga and date tunang saya available or not. Disebabkan awal juga saya buat review ni, so most of MUA available and harga ada macam-macam range. Depends pada kita nak pilih yang mana. Harga yang double triple mahal tu saya comfirm hasil kerja tanga mereka sangat-sangat professional dan cantik. But not too bad dengan my choise.

After all MUA dh reply saya update in my list then I choose top 10 then top 5 then top 3, but saya ada juga tanya pendapat orang lain. Then my choise and other opinion towards this MUA is right and really satisfy with her work HER ok not HIMIni entry utk majlis pertunangan saya di blog MUA pilihan saya, sambil itu kita cuci mata dengan hasil kerja Kak Sada di muka saya.



Facebook: Dsadar Mnp
Phone: 017-2429142

Macam mana hasil tangan Kak Sada cantik bukan puji diri sendiri pulak, tapi ini memg reality ramai yang puji akan hasil tangan Kak Sada ni, saya memg prefer MUA perempuan dari MUA laki. Then Kak Sada pun ramah orangnya tapi pemalu. Selain itu before majlis anda mungkin bole email kepada Kak Sada sample gambar makeup yang anda mahukan dan juga gaya tudung yang anda idamkan, supaya MUA anda tahu citarasa anda serba sedikit betul x Kak Sada.

So sesiapa yang berminat dengan MUA ni bole review and contact details yang saya sudah provide. 5 bintang untuk Kak Sada thumb up. Selamat mencuba anda pasti tidak menyesal.

2 comments:

Zila Zainal said...

warna tunang awak adalah warna nikah saya nanti :)

MiSsJue said...

neutral makeup dia ;) nice! n lawa gak HB! heee..congratz!

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena