01 November 2011

Engagement Dais

Ini saya nak memperkenalkan Wedding Galore yang menaja (berbayar) pelamin untuk majlis pertunangan kami saya & kakak saya yang berlangsung dengan gemilangnya pada 29.10.11 iaitu bersamaan hari sabtu.


Setelah puas membuat research berbagai di merata-rata website dan blog, akhirnya saya terjumpa pelamin yang menambat hati dan lebih-lebih lagi dekat dgn rumah bangi so no extra charge for transportation. Jimat di situ dan perkongsian dua majlis in one time 2 in 1.


Harga pelamin ni memang reasonable and agak murah bagi saya berbanding dengan tempat lain. Cantik lagi tu, ramai yang memuji dengan decoration pelamin oleh Wedding Galore ini. So mari kita lihat engagement dais yang telah saya pilih dari butik Wedding Galore.

Dari pandangan depan

Dari pandangan sisi
Saya memilih tema putih, senang untuk disesuaikan dengan dua majlis yang berlainan, so tak pening kepala untuk buat pemilihan warna untuk warna tema masing-masing, actually tema color lebih kurang je. Hati memang sudah berkenan dengan yang ini especially bunga-bunga besar di atas tu. So cute!


Terima kasih kepada laki-laki 4-5 orang yang datang memasang dan membuka pelamin di rumah saya. Kerja anda amat dihargai. Don't forget Kak Juli yg sudi layan kerenah saya yang cerewet ni.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena