24 October 2011

My Engagement Outfit

So weekends hari tu 23.10.11 saya n BF pergi collect my engegement outfit, finally siap after 3 times fitting. Pejam celik pejam celik tinggal beberapa hari sahaja lagi menjelangnya majlis pertunangan tertutup saya. Bukan majlis terbuka tapi tertutup untuk sanak saudara sahaja dan rombongan sahaja. I will officially engage with him soon x sabar nak tukar status dlm FB 'engage to'


Apakah yang patut saya rasa sekarang ini...dup dap dup dap
Adakah persiapan semua sudah lengkap...sudah kot
Adakah saya sudah bersedia...mesti sudah juga
Apakah...
Adakah...
Apakah...
Adakah...


Macam-macam persoalan yang timbul sekarang ini. So just relax, be cool. Prayer to Allah that everything will be fine and OK. For sure everyone yang buat majlis inginkan majlis yang berjalan lancar, makanan yang cukup. Conclusion inginkan majlis yang sempurna dan diberkati paling utama. Begitu juga dengan saya. InsyaAllah.


Berkenaan dengan engagement outfit saya, ceritanya saya memang berhajat untuk buat baju custom made rather that sewa, sebabnya if buat baju sendiri after majlis outfit will be mine no need to return back to tenants back betul x maybe so out there fill sewa will be better, up to you all which one to choose, for me I choose jahit the new one badan saya ni susah nak cari saiz kurus & tinggi.


Cerita time pilihan tailor untuk custom made outfit world war 3 dgn BF tau memang pening sebab saya ni cerewet, ini 1st time saya nak tempah di luar, usually my mom yang akan jahit my cloth from primary school sampai sekarang, but I don't want to trouble my mom to sew my engagement outfil, because my mom just part time menjahit. She need to handle so much thing, so just upah orang lain untuk jahit.


Kembali kepada cerita asal, mula-mula memang pening saya nak pilih tukang jahit sebab sayax biasa tempah as mention before so after dh blogwalking as some friends then I and BF decide to go to this fashion designer, why I choose fashion designer, worry if tailor biasa akan rosakkan kain baju saya then lastly x jadi baju sedih bukan saya sudah dengar macam-macam versi cerita tukang jahit ni walaupun saya x pernah ada bad experience dengan tailor.


Nak tau siapakah gerangan fashion designer itu, after my engagement day i will reveal who the designer, waittttt.... he is very talented designer and I like his touch very much. So here my engaement outfit x leh nak tunjuk lebih2 nanti x surprise ler...



0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena