18 October 2011

Doorgoft Tag (TQ Tag)


Hai all, rindu x kt saya, rindu erk (perasan je aku ni) 

Actually saya agak sibuk dengan kerja di pejabat yang berlambak-lambak tu, dan sedikit sebanyak dengan preparation engagement saya. Maklumlah terlebih excited sampai terlupa untuk post new entry di blog sendiri. So entry ni saya nak story tentang 'tag terima kasih' yang salu B2B letak pada doorgift. DOORGIFT!!! alamak bekas tak beli lagi..aiyaa 

Sebenarnya hajat saya nak buat personalize ribbon, so time searching sana serching sini saya terjumpa dengan blogger yang buat service untuk personalize ribbon,  blog yang dimaksudkan adalah k u c i n p u r p l e. Tapi setelah mini research telah dilakukan cewah saya decided utk tukar dari buat personalize ribbon to TQ tag. 

Hasil perbincangan saya bersama dgn owner  k u c i n p u r p l e I guess only, design yang dihasilkan juga dari k u c i n p u r p l e tapi dengan extra charge ok! Anda boleh juga untuk memberi design anda sendiri atau tak nak pening seperti saya just pay extra charge for designing. Untuk TQ tag ada 2 bentuk scallop love, bulat ( 3 cm @ 7 cm) & segirmpat, then anda boleh pilih untuk just tag or sticker. So have a look for my TQ tag yg ditemah.



Then, when I browse the k u c i n p u r p l e  blog, to look after my TQ tag dah siap ke belum, then I found this our name in keychain tau, but not so sure it's for us or just for the blogger archive sebab barang x samapai2 lg. Hopefully it's for us. (",)

After receive the TQ tag, then pasang pada doorgift selesai sume saya akan view my complete doorgift for my engagement soon bilakan sebenarnya tarikh itu tunggu untuk entry and post berikutnya yang pasti lebih menarik dan anda tertarik untuk membacanya.

Sesiapa yang interested boleh la blowse ke blog k u c i n p u r p l e untuk maklumat lebih lanjut atau sebarang pertanyaan atau untuk mencuci mata dengan perkhidmatan yang disediakan. Memg best...thumb up! Actually ada banyak blog yang menyediakan perkidmatan printing seperti ini nanti saya akan sediakan entry khas untuk senarai blog yang ada untuk printing service yang menarik. 




JUMPA LAGI....(+_+)


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena