02 April 2011

Pameran



Today saya pergi Pameran Pengantin Malaysia 2011 and Perfect Livin ’11 di PWTC bersama siapa lagi kalau bukan bersama En Teddy saya. Kami arrive around 10:30 a.m. then park our car at Hentian Putra Parking, sana murah sikit kot. Memang excited to see what going on in the exhibition. So many promotion yang available for bakal-bakal pengantin termasuk pakej-pakej yang sangat-sangat murah dan istimewa seperti catering, photoshoot, videoshoot, pelamin, busana, makeup, kad jemputan, etc.

Untuk Perfect Livin '11 pula, pening kepala tengok pelbagai dekorasi modern dengan harga yang berpatutan dan tawaran hebat, dari legkapan bilik tidur sehingga aksesori rumah. Lepas itu kami singgah di Suria KLCC atas urusan dan lunch di sana, saya makan sizzling and dia makan nasi ayam. Hehehe...sungguh menyelerakan dan sedap.

Esok saya pergi lagi di Perfect Livin '11, kali ini bermasa my beloved parents. Ada about 3 hall yang kami round, dan macam-macam design dan rekebentuk terkini, memang pening tengok.Kalau jutawan dah lama order yang berkenan di hati ni. Exhibition yang macam ini memang memberi peluang kepada kita dengan pelbagai pilihan yang berpatutan dan mengikut kehendak hati anda sendiri. Waiting for next exhibition to go.


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena