23 August 2013

Wedding Review : My Reception Attire

Assalamaualaikum W.B.T.

My wedding dress was custome made by my former engagement dress designer. Me and husband sangat selesa bekerjasama dengan beliau dan kagum dengan hasil tangan beliau dengan hanrga yang still reasonable for us. Actually I ada survey dengan designer lain and pakej-pakej yang ditawarkan oleh segelintir butik yang provide custome made for wedding dress. Diakaui memang ada yang menarik dan murah, but my husband cakap better stick dengan designer yang kata pernah ada experience.








I already show some sample design yang I nak and I want to wear dress. Jangan lupa design yang menutup kekurangan pada badan and menutup aurat yer. Then he sketch 3-4 design for me then I chose one that suitable with me, actually all suitable and lawa-lawa tau.

Pemilihan warna pula, actually we have two color which is pastel yellow or mint. Sekarang trend color pastel, sebab sesuai dengan kulit I and husband juga. So we went to Jakel together with Najib untuk pilih fabric yang sesuai dengan design baju me and husband. Baju husband pun Najib yang buat sebab design baju lelaki senang, no need pening-pening macam perempuan yang banyak sangat choice.





Secara keseluruhannya kami berpuas hati dengan baju reception kami, walaupun sekarangan hanya tayangan di dalam bilik. Dibuka untuk sewa but only for those yang really serious and really can take care of my dress. Crown and tudung also I buka untuk sewa, berminat boleh send email nadhirahfatin@yahoo.com.my.


NAJIB SALMAN
Facebook : Najib Salman


4 comments:

Anonymous said...

eh samalah warna baju kta. Majlis bertandang yong pada 17hb 8 aritu pun pakai baju warna kuning.hehehe

AZ.WA said...

Cnatik sgt. Boleh bgtau berapa range harga tempah custom mcm ni?

Renee Meow said...

orang cantik pakai ape ponnn cantik ok...! :D

Unknown said...

WaA - harga tempah custome made tgk design n designer ny harga la, ad mcm2 pakej with or without fabric, better contact dgn designer terus utk harga

Renee Meow - TQ kak renee, akak pun cantik + cute pe...n nice wedding arrangement too..

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena