19 October 2012

My Kad Jemputan




Mari-mari saya nak share with you all. Ini review pertama untuk majlsi perkahwinan saya iaitu about kad jemputan. Alhamdulillah syukur sangat sebab kad jemputan dah siap and sedia untuk diedarkan. Memandangkan kad jemputan adalah item pertama yang siap dan saya terima, maka saya ingin berkongsi vendor kad jemputan saya buat tatapan pembaca semua.


Kad ini diberi nama Wardahku, dan ini merupakan pilihan tunang saya sendiri. Hajat si tunang untuk mendapatkan kad jemputan 'hardcover' tercapai dengan harga yang berpatutan sekali dari Kadkahwinku.com. Untuk harga saya tidak akan mention di sini, untuk koleksi kad dan harga sila berurusan dengan team Kadkahwinku.com sendiri.

1st step isi form online untuk dapatkan quotation or boleh drop ke gallery mereka lebih puas hati untuk review koleksi kad. Kemudian akan received email quotation dari mereka, jika berminat dengan harga ditawarkan boleh proceed dengan 1st payment. Next step mereka akan hantar 1st draft kad, so here anda kene make sure all information correct especially spelling. Untuk peta pun penting must review elok-elok supaya orang senang nak datang kenduri anda.

After finalized 'I confirmed with the artwork and proceed to printing' then anda tunggu kad siap but need to make 2nd payment or can pay full amount of balance terus. Atau half bayar di kaunter time anda ambil kad.




Apa yang saya ingin kongsikan untuk kad jemputan better anda tempah dengan cepat supaya cepat juga siap, lagi-lagi jika dalam kuantiti yang banyak. Makesure harga berbaloi dengan output yang anda dapat, jangan harga murah tetapi material yang digunakan memang nampak murah. Tapi ini terpulang pada fikiran masing-masing.

Di bawah saya sudah sediakan link untuk ke Facebook dan website mereka. Untuk peta lokasi sila rujuk gambar di bawah.

Alamat
Lot 1-123, 1st Floor, Kompleks Hentian Kajang,
Jalan Reko, 43000 Kajang, Selangor

03-8734 2780 / 03-8739 7178




 Klik untuk zoom

Siapa nak attend my wedding...angkat tangan !!!


3 comments:

cik mah said...

Cntik kad..nmpak exclusive...

Unknown said...

TQ Cik Mah...kad biasa je...

diari farisha said...

btul tu..reben tu nmpk kreatif..mahal x ea

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena