14 June 2012

Honey Soft Ice Cream

Assalamualaikum,


Selamat pagi kepada semua, at my office server down so tiada kerja yang bisa aku lakukan buat masa sekarang ini, jadi masa yang terluang ini aku gunakan untun update draft post yang sudah berkurun lama di dalam draft folder. Harap maklum diriku kian sibuk dengan kerja-kerja pejabat dan juga kerja-kerja rumah dan tidak ketinggalan kerja-kerja persiapan perkahwinan yang rasa macam esok je.


Baca dari tajuk post pun, saya sure anda semua pasti sudah boleh agak apakah yang saya bakal kongsikan bersama anda semua. Atau kemungkinan anda pernah menggunakan service mereka, jadi tidak salah untuk anda berkongsi pengalaman anda menggunakan service mereka, marilah kongsi-kongsi di sini. Siapak mereka yang dimaksudkan, jom baca lanjutan di bawah.


Memerlukan perkhidmatan ais krim di majlis perkahwina anda, bukan sahaja sesuai untuk mahlis perkahwinan sebarang majlis keramaian atau keraian boleh juga menggunkan perkhidmatan dari Honey Soft Ice Cream. Mereka ini berasal daripada Terengganu...ganu kiterrr, but they can provide their service to whole Semenanjung, no worries. 
Jika berminat boleh buat tempahan di sini sekarang.




012-987 8810


Apa yang saya harapkan kepada anda semua, kepada sesiapa yang pernah menggunakan perkhidmatan dengan mereka, anda diala-alukan untuk berkongsi cerita baik atau buruk di sini. Atau anda ada cadangan lain atau ingin mempromosi perkhidmatan lain, silakan jangan segan-segan jangan malu-malu. Anda juga boleh 'Like' saya di {Fatin Nadhirah Bride Journey}.






Sekian, XOXO





0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena