30 April 2012

Progress

*PERINGATAN - entry yang bosan

Untuk step pertama iaitu merisik dan pertunangan telah selesai {To Do List - Part 1}, so now moving forward to step seterusnya dalam persediaan perkahwinan {To Do List - Part 2}, actually this one optional only, saya macam nak wat jap jap x nak jap jap nak tapi dalam hati nak sangat2, bole ke! Yang itu boleh di fikirkan kemudian year sayang2 semua. Proceed to next step which is progress utk lapan/enam bulan before majlis {To Do List - Part 3). As sayang2 semua baca entry itu perbincangan hal-hal perkahwinan telah berlangsung ketika majlis pertunagan saya last year ok, but not 100% discuss that time. We do discussion at home after that between my parents and him. Kursus perkahwinan done already before tunang lagi, time tu banyak sangat masa lapang kan so why not go ahead kan, that part satel. Next yang already done MUA already booked, after berbulan2 saya pening kepala untuk memilih MUA for my big day, finally yesterday 29 April 2011 (6 months officially engaged) dengan hati yang betul2 yakin saya meletakkan deposit kepada MUA pilihan saya, siapakah dia? Tunggu selepas majlis perkahwinan saya, one by one I will review. Hopefully MUA saya dapat memberi sentuhan yang magic. Untuk konsep perkahwinan, kad kahwin, baju pengantin and etc. all in progress. Apa lagi yer, photographer and videographer also booked, that one tunang saya paling excited and the first thing yang dia bayar deposit untuk block date. Then boleh masuk hear 4 {To Do List - part 4}, lagi laju gear 5 {To Do List - Part 5}. So keep update with me for B2B.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena