17 November 2011

Mari Memasak






Tiba-tiba ada gambar cooking action ni kenapa plak yer? Setelah berkerja selama tujuh bulan saya sudah tidak ke dapur untuk memasak apatah lagi untuk memasak yang memerlukan ketekunan dan keperincian yang sangat-sangat. Entry ni actually saya just nak share with you all one of blog yang saya suka teropong resipi-resipi yang agak menyelerakan dari tengok picture je tau


Saya just nak share dengan all reader. One of this blog saya memang suka tengok-tengok belum try lagi resipi-resipe yang ada dala blog beliau, especially resipi kek teringin nak buat kek, saya pun x inga dari mana saya terjumpa blog resipi ni, yang saya ingat saya meang terjumpa dan terus jatuh hati cinta pandang pertama degan blog ni. Pemilik blog ni mesti power memasak ni, saya tengok semua jenis masakan dia boleh masak dan nampak agak menyelerakan, aduh rasa tercabar pula dan teringin handal memasak juga, agak berminat memasak tetapi masa yang agak suntuk tidak membenarkan saya menunjukkan bakat terpendam betul ke ada bakat memasak ni.


Blog yang dimaksudka adalah DapurKu SaYang, pernah dengar or pernah jenguk ke blog memasak ini. Menarik bukan, x percaya mari tekan SINI.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Apa tunggu lagi marilah kita mencuba resipi-resipi yang menyelerakan ni, semoga dengan hasil berkat dari air tangan kita untuk memberi makan kepada orang lain diberkati oleh-Nya dan rezeki kita bertambah-tambah untuk masa akan datang. InsyaAllah. Alhamdulillah. Mari ke dapur kawan-kawan.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena