10 August 2011

Tauhu Anora

Alhamdulillah, masih sempat aku berjumpa dengan Ramadhan kali ini, dan sempat aku untuk menjamu tauhu anora lagi sebagai juadah berbuka puasa aku dan keluarga. Mungkin ramai yang tidak pernah rasa atau tidak pernah dengar tentang tauhu anora. Tauhu anora atau nama manjanya tauhu sumbat memang sedap, tengok lah gambar di bawah ini.
*
*
*
*
*
*
1
*
2
*
3
*
*
*


Sedapkan, jika berminat untuk tempahan untuk majlis keramaian boleh hubungi Kak Ani dengan nombor yang ada pada gambar di bawah ini, atau untuk mengikuti mereke di laman blog mereka atau facebook mereke, sila klik pada link yang aku sediakan bawah gambar ini.


Untuk Ramadhan kali ini tauhu anora ini boleh di dapati di Din Kuih Taman Melawati, Gerai Goreng Pisang Wangsa Melawati, Gerai Kuih Bukit Antarabangsa dan tempat yang aku selalu terjah dan beli adalah di Bazaar Juadah Taman Melawati. Untuk ketahui  lokasi yang lebih tepat dan tepat silalah layari facebook tauhu anora ini, disana ada peta yang lebih lengkap. Selamat mencuba dan menjamu selera dan selamat berbuka.


Blog: Tauhu Anora
*
*
*
*
*

SEKIAN

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena