12 November 2012

My TQ Tag & Bunting



Ini barang ke-3 yang saya terima, saya memang dah lama aim untuk tempah dengan Kak Mai ni, since majlis tunang hari tu lagi. But then rezeki Kak Mai saya memang tepah TQ tag and bunting dengan Kak Mai.

Kak Mai very friendly and penyabar sebab layan kerenah saya untuk asik suruh tukar color for a few times. Thanks to Kak Mai for the very quality artwork and output. Saya amat berpuas hati dengan hasil kerja Kak Mai, and yang penting senang berurusan dengan Kak Mai. Jom cuci mata.

1st picture tu my tag untuk letak pada doorgift, so saya pilih dua color combination yang berlainan (aqua+purple & pink+yellow). Agak-agak tau x kenapa saya pilih this two combination color? Untuk tag ni boleh pilih nak dengan tali ataupun tidak. Ada pelbagai size round, scallop, rectangle, etc. Macam biasalah color boleh tukar and boleh letak gambar sendiri if nak.


TQ Tag

Picture bawah pula bunting, 1st impression after Kak Mai release design ni terus terpukau dengan color and design, so I choose to have tho for my wedding reception nanti. Sama macam tag color semua boleh tukar and boleh add picture sendiri if nak. So kedua-dua barang ni saya dah terima and just waiting to work on it. Vendor info details di bawah yer.

Bunting

-------------------------------------------------------------------------------------------------
MaiDesign
Facebook: MaiDesign
Email: maidesignstudio.enquiry@gmail.com
Call/Sms: 017-3607490 (Kak Mai)


1 comments:

Diyana said...

warna bunting tu, sgt naik... suka3

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena