20 October 2012

My Button Badge



Hi all ladies. Thank you because sudi baca review di blog saya. Ini review kedua untuk majlis perkahwinan saya. Ini item kedua yang siap dan saya terima. Now if ladies semua notice trend pakai button badge untuk krew-krew and keluarga pengantin, selain dari pakai sedondon kan. So saya pun x ketinggalan juga untuk have this button badge for my family member.

Saya tempah from Stikerku.com, harga murah berbanding supplier lain. Actually ada yang lagi murah but Stikerku.com offer variety of design, so agak rambang mata untuk pilih. 1st step need to send an email to them and they will reply attached together with order form.

After fill up order form then continue with design, macam biasa mereka akan minta check all spelling and everything sampai kita approved. Yang best berkerjasama dengan Stikerku.com, mereka agak baik melayan kerenah customer. Dalam order form saya pilih design lain tapi after they send draft design saya macam agak x berkenan then I changed to another design. Hihi ~_~


So ini lah design yang saya pilih, kita boleh pilih design then color font boleh tukar ikut customer. So ini lah finally result untuk button badge saya. Boleh juga request new design tapi have additional charge untuk new design, if pick existing design no charge, free only.

They also have promotion free button badge, for more details can see their Facebook page.

Stikerku.com
No. 51, Jalan Prima Saujana 1/1, 
Taman Prima Saujana
43000 Kajang, Selangor

0132757836 / 0387333133
stikerku@yahoo.com




1 comments:

cik mah said...

Merah itu cntiklah....yg lagi satu tu english style...menarik...

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena