14 August 2012

Ucapan Raya Saya




Sempena Syawal yang bakal menjelma hujung minggu ini, Inshaallah. Dengan kesempatan yang ada saya ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan dari semua muslimin dan muslimat yang mengenali diri ini secara realiti atau maya. Maklumlah manusia yang lemah seperti kita ini tidak lari dari buat kesilapan, tiada manusia yang sempurna. Jika saya ada menyakiti, menyinggung, menguris, mengecewakan (ada ke perkataan ni) atau apa sahaja yang buruk itu datang dari kesilapan diri saya sendiri dalam percakapan, perbuatan dan tulisan. Marilah bersama-sama kita mengambil kesempatan Syawal ini menjernihkan segala kekeruhan. Silap dan salah saya harap anda semua sudi memaafkan. Kepada yang mengenali saya bolehlah datang beraya ke rumah saya tetapi selepas saya pulang dari kampung. Salam Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin.


 P/S – pulang ke kampung berhati-hati ya! ^_^

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena