17 July 2012

Ramadhan 1433H

Assalamualaikum,

Inshallah… 4 hari lagi kita bakal menjalani ibadah puasa, alhamdulillah kita masih berkesempatan untuk berjumpa dengan Ramadhan lagi, kita masih dikurniakan umur yang panjang dan berpeluang untuk menghapuskan dosa-dosa yang kita lakukan secara sedar atau tidak sedar. Kita juga perlu bersyukur kerana masih berpeluang untuk mengutip segala keberkatan pahala di bulan Ramadhan yang sememangnya lain dari bulan-bulan yang lain. Adakah anda lebih memikirkan keberkatan Ramadhan atau persiapan raya?

Di facebook sudah dihujani dengan penjualan baju raya, kuih raya, tudung raya, dan bermacam-macam lagi. Malah di pusat bandar membeli-belah yang sangat terkenal Jalan TAR juga sudah dibanjiri dengan orang ramai yang datang dari setiap pelusuk negeri. Promosi juga bermacam-macam dikeluarkan, jadi ramai yang tidak melepaskan peluang jualan hebat!

Saya ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat berpuasa dan bertarawih, Inshallah pada Khamis ini kita akan tengok anak bulan seperti kenyataan rasmi yang telah dikeluarkan oleh  Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja. Salam Ramadhan 1433H.

Sekian, jumpa lagi.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena