04 July 2012

GOAT A+

KANDUNGAN SUSU KAMBING ASLI YANG TINGGI

Sekarang saya mengamalkan pengambilan susu kambing sebagai makanan tambahan saya. Sememangkan saya adalah penggemar susu tepung, saya tidak berapa suka dengan susu segar. Sejak dari bangku sekolah saya memang mengamalkan minum susu sehingga kini saya masih mengamalkan minum susu cuma bertukar-tukar produk susu. Zaman sekolah saya minum susu tepung Nestle, selepas habis zaman sekolah di zaman belajar di universiti saya tukar ke susu tepung Everyday sebab susu Nestle agak manis untuk saya. Kemudian sekarang saya sedang mencuba GOAT A+ yang dikelaurkan oleh Fortune Resources. Susu GOAT A+ ini juga sesuai untuk seisi keluarga baik dari mana-mana peringkat usia.

Sejak saya mengamalkan GOAT A+ ini badan saya rasa kurang letih selepas balik dari kerja dan kurang mengantuk apabila di pejabat, tidak seperti sebelum ini selalu mengantuk tersenguk-senguk depan monitor komputer. Apabila pulang dari kerja juga sering merasa letih kemudian tidur. Tidur selepas Asar adalah tidak elok yer kawan-kawan, boleh google untuk mengetahui jawapannya. Ini pengalaman dari saya sendiri. Jika berminat untuk mencuba boleh order dari saya juga.

Khasiat GOAT A+

v  Kaya dengan Kalsium dan Protin
v  Membantu merawat segugut, gout, sakit sendi & penyakit demam kuning
v  Membantu mengawal penyakit gastrik dan ulser perut
v  Membantu merawat penyakit kulit
v  Membantu mengawal dan merawat penyakit lelah
v  Membantu mengurangkan simtom sembelit dan mempunyai agen antikanser
v  Membantu mencegah kencing manis
v  Membantu melancarkan sistem penghadaman &usus
v  Membantu mengeluarkan angin dalam badan
v  Membantu menyenyakkan tidur
v  Membantu meningkatkan daya kepekaan , tumpuan & ingatan
v  Membantu meguatkan jisim tubuh yang sihat (tulang, gigi, otot, sendi, kulit, tisu saraf)
v  Minum susu kambing adalah sunnah nabi dan merupakan minuman para anbiya

Susu kambing adalah susu yang baik selepas susu ibu!

KENAPA...

Susu Kambing adalah kaya dengan pelbagai vitamin & garam mineral seperti A, B1, B2, B5, B9, B12, C, D, E, Folic Asid, Biotin, Sodium, Potasium, Magnesium & Phosphorus.

Susu Tepung GOAT A+ - tanpa gula, tanpa bau



HARGA
SM : RM27
SS : RM30
BRUNEI : $16
SINGAPORE : $16

21gm x 12sachets
Disyorkan 2 sachet sehari

CARA HIDANGAN
- Tuangkan isi paket kecil ke dalam cawan
- Campurkan air suam panas
- Bancuh dengan rata untuk dihidangkan

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
berminat untuk mencuba email ke


atau klik gambar di bawah order terus dari FB


1 comments:

mdmhuda said...

Baby 5month boleh minum ke sis?

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena