21 December 2011

Mary Kay - Part 1

Umur sudah menjangkau 24 tahun, baru saya terhegeh-hegeh untuk menjaga kecantikan kulit muka, sebab untuk nampak kulit licin di hari bahagia pertunanagan yang lepas. Saya memang agak malas untuk menjaga muka, sebelum ini saya hanya pakai whatever produk yang senang untuk dapat di mana-mana such as biore, olay, ginvera, safi, etc. Kelemahan saya mudah tertarik dengan ikan-ikan di televisyen keluaran produk baru confirm terasa ingin mencuba dan one more ingin melihat hasil serta merta. Susah nak bersabar berbulan-bulan untuk melihat hasil sepenuhnya. But it impossible.

So after my skin having such a tiny problem and common skin problem 'jerawat' especially at T zone, frustrated and blur already what skin care that I want to used and no more change just state to one product only. Dengan hati yang yakin dan cekal saya try this product Mary Kay Skin Care. Buat research and bertanya pada ramai pengguna, then my aunt also Mary Kay beauty consultant, so usually I will review my skin with her. Then I choose Mary Kay Botanical Customizes Skin Care Collection - Formula 1 untuk kulit lesu kering.

Setiap produk dalam Mary Kay Botanical Customizes Skin Care Collection mengandungi kompleks ekslusif Bio-Enriched, sejenis sebatian ramuan berkhasiat yang termasuk ginseng, buah delima dan oat. Setiap satunya dipilih atas cirinya yang memanfaatkan kulit.

Mary Kay Botanical Customizes Skin Care - Formula 1 Dry Skin

Formula 1 - Kulit Kering

84% daripada wanita Asia berkulit kering yang mengambil Formula 1 untuk membantu melegakan ketidakselesaan rasa ketat dan kemerahan yang berkaitan dengan kulit kering.
  1. Cleanser
  2. Mask
  3. Freshener
  4. Moisturizer

Untuk harga atau barangan lain seperti skin care, makeup, fragrance, lotion, etc. sila rujuk ECATALOG Mary Kay atau Mary Kay Websites. Sambungan kepada hasil pemakaian saya dan gambar-gambar perubahan dari semasa ke semasa, tunggu review post seterusnya.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena