18 March 2011

Vacation - Gambang Water Park, Kuantan

13 MARCH 2011
Bertolak ke Gambang yang terletak di daerah Kuantan, Pahang. Bersama dengan dua my aunt family my mom side. Kami bertolak kira-kira pada jam 8 pagi then singgah makan di warung Taman Melawati bersebelahan 7-Eleven. Then continue our journey to Gambang, before that stop off at my home untuk ambil my jeans yang tertinggal. Kami bermalam selama dua malam di Sempurna Resort, Kuantan. Facilities kolam not too bad. Terjun kolam jom... For dinner, kami makan ramai-ramai di...(x ingat nama kedai).


14 MARCH 2011
Breakfast first at Sempurna Resort, although breakfast only for 2 persons per room, but kami bantai jer makan. After that, ready to Bukit Gambang Water Park, the BIGGEST waterpark at East Coast Malaysia ! Imagine kami bermandi-manda almost about 8hours, all we play (family, terowong, beach, etc.). Lunch nasi lemak yang sedap, sebab sudah kelaparan naik turun tangga banyak kali main gelongsor terowong (canopy, dark, galaxy). Yang seronok di Bukit Gambang Water Park etika pakaian sangat bebas, lain dari waterpark lain etika pakaian yang sangat ketat, di sini pakailah apa-apa pun, janji berpakaian yer. 



 15 MARCH 2011
Ready to go back to Kuala Lumpur (busy city), sebelum balik ke kotaraya jalan-jalan dahulu ke bandar Kuantan, kami singgah di Teluk Cempedak, suasana yang sungguh nyaman dan selesa mata memandang. Also buy some souvenir untuk di bawa pulang sebagai tanda kenangan pernah dating ke sini, tidak lupa kepada teddy tersayang (Mohd Ramzee Yusof). Sampai di KL tepat jam 4 petang. 

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Little Rafa, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena